Reklamačný poriadok elektronického obchodu www.dielo.sk
Všeobecné ustanovenia
- Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (“VOP”) predávajúceho spoločnosti Parcela s.r.o., so sídlom Železničná 32, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, Slovensko, IČO: 363 26 551, IČ DPH: SK2021701099, zapísaná v OR Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vl.č. 13553/R a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácií tovaru nadobudnutého od predávajúceho.
- Kupujúci je povinný zoznámiť sa s Reklamačným poriadkom a VOP pred objednaním tovaru. V prípade reklamácie kupujúci berie na vedomie, že je v jeho záujme poskytnúť predávajúcemu súčinnosť potrebnú k jej rýchlemu vybaveniu.
- Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho, alebo prepravnej spoločnosti kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom.
Záruka
- Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru a je 24 mesiacov.
- Záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím výrobku v rozpore s jeho účelom či jeho mechanickým poškodením. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené používaním.
Postup pri uplatnení reklamácie
V prípade, že kupujúci chce uplatniť reklamáciu na zakúpený tovar v e-shope www.dielo.sk je povinný túto reklamáciu uplatniť prostredníctvom online reklamačného formuláru v ktorom uvedie dôvody pre reklamáciu.
Vybavenie reklamácie
Snahou predávajúceho je vyriešiť reklamácie neodkladne po obdržaní podnetu. V zložitejších prípadoch spravidla do 3 pracovných dní. Po dohode s kupujúcim, predávajúci zašle kupujúcemu riešenie reklamácie k odsúhlaseniu prostredníctvom emailu.